999940_436229019838884_1891254180_n
Dizide yer alan popüler şarkıların ve dizi müziklerinin de bulunacağı Beni Böyle Sev albümünün son çalışmaları tamamlanmak üzere.

TRT1 ekranlarının fenomen dizisi Beni Böyle Sev’ de yeni yıl sürprizleri başlıyor. Uzun bir süredir konuk oyuncu olarak her bölümde ünlü sanatçıların katılımları düşünülen bölümler önümüzdeki hafta itibariyle çekilmeye başlanacak.

Bu arada dizi oyuncularının üniversitelerde başlattıkları Beni Böyle Sev sohbetleri tüm hızıyla devam ederken büyük alış veriş merkezlerinde imza günleri de etkinlikler projesine eklendi. Dizide yer alan popüler şarkıların ve dizi müziklerinin de bulunacağı Beni Böyle Sev albümünün son çalışmaları tamamlanmak üzere.

BSK Yapımdan yapılan açıklamada “Sosyal medyada her geçen gün büyüyen hayran kitlemiz bizi onlarla daha çok bir araya getirecek projeleri de hayata geçirmemize etken oluyor. Sohbet ve imza günlerimiz her on beş günde bir devam edecek, geçen yıldan söz verdiğimiz üniversitelerde sohbetler başlıyor, bu arada hazırladığımız albüm bitmek üzere, son rötuşlar yapılıyor ve yakında müzik marketlerde yerini alacak. Geçen yıldan gündeme aldığımız ve her bölümde bir ünlü sanatçının konuk oyuncu olarak katılacağı bölümlerde yakında ekranda olacak. Bu yıl Beni Böyle Sev ve izleyenleri için sürprizler yılı olacak” denildi.

Kaynak: Haberimport.com